piątek, 9 czerwca 2017

Koszyk prezentów handmade



W poprzednim poście obiecywałam, że pokażę Wam koszyk, którym razem z mamą zamierzamy obdarować gospodarzy, do których się wybieramy.

Oprócz moich fartuszków na butelki, wszystko jest dziełem mojej mamy.
w koszyku znalazły się:

szydełkowa serweta 80x80 cm, niestety nie zdążyłam zrobić zdjęć oraz haftowana, jakżeby inaczej, w alpejskie motywy poduszka.

Poniżej trochę zbliżeń na poduszkę:





Schematy wzorów poduszkowych to również samplery od Lindner, tym razem motywy alpejskie. Zamówiłam za jednym zamachem kilka tych samplerów, może kiedyś się przydadzą:)

Całość prezentu zapakowana jest w sznurowy koszyczek, również autorstwa mojej mamy:




jak pewnie zauważyłyście, wszystko opatrzone moimi ulubionym ostatnio, metkami Handmade:)

Pozdrawiam urlopowo

Ewa

3 komentarze:

  1. Świetny prezent, na pewno zostanie doceniony:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho ho taki kosz prezentów to i ja bym chciała dostać ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kosz upominkowy, bardzo przemyślany i wykonany z niezwykłą dbałością o szczegóły. Na pewno zrobienie takiego prezentu jest czasochłonne, ale wyjątkowy podarunek ucieszyłby wiele osób.

    OdpowiedzUsuń