niedziela, 27 maja 2018

Ikona Matki Boskiej


Cześć,

Dziś trzeci z czterech rozpoczętych przeze mnie w ostatnim czasie obrazów. Jest to ikona Matki Boskiej z Dzieciątkiem. Wzór pochodzi z tej samej serii, co prezentowana ostatnio Ikona Jezusa, której ukończenie miałam Wam przyjemność prezentować kilka tygodni temu link tutaj.

Planuję je powiesić obok siebie i nawet mam już dla nich miejsce na ścianie. 

Na dzień dzisiejszy mam tyle





Przy tym hafcie, podobnie jak przy poprzedniej ikonie, backstitche zostawiam sobie na koniec. Już mnie to denerwuje, bo strasznie nie lubię tak haftować. Wolę jak robię to na bieżąco a potem zdejmuję gotowy obrazek z tamborka. Tutaj niestety taki się nie da.

jak zwykle haftuję na ąidzie 18 ct Zweigartu mulinami DMC. 

na dziś tyle,

Pozdrawiam!

4 komentarze: