czwartek, 9 listopada 2017

Likwidacja stojaka DMC- 330 motków szczęścia:)



Dziś wpadam tylko na chwilę, bo czeka mnie wielka segregacja moich dzisiejszych łupów:)
Przy okazji wizyty u szklarza, gdzie zamawiałam passe-partout do kolejnego obrazka, zajrzałam do pobliskiej pasmanterii. Z czasów pradawnych pamiętam, że były tam muliny DMC, ale niestety częste braki na stojaku zmusiły mnie do szukania innej pasmanterii. I tak trafiłam do Edyty z bloga moje hand made. Dziś pomyślałam, że zorientuję się w sytuacji, ponieważ odwiedzanie Inspiracji, oddalonej ode mnie o 30 km, w sytuacjach nagłych jest conajmniej kłopotliwe. Oczywiście większe zakupy tylko tam:)
A więc... wpadam do pasmanterii, na stojaku z DMC widzę koraliki:), ale pytam Panią, bo może mnie ślepota dopadła. Pani odpowiada że owszem ma, ale ostatnie sztuki, bo zlikwidowała stojak i mogę sprawdzić, czy jest to czego potrzebuję. Wyjęła niepozorny koszyczek, a na pytanie o cenę odpowiada- sprzedam za 1 zł!!!!!

Moja odpowiedź mogła być tylko jedna: BIORĘ WSZYSTKO!!!

I w ten właśnie sposób stałam się właścicielką 330 motków muliny- w tym koszyku znajdowały się oprócz klasycznej, muliny cieniowane w różnych kolorach i mulina metalizowana.

Wszystko na zdjęciach poniżej

Uciekam segregować

pozdrawiam!





















3 komentarze:

  1. No to będzie czym haftować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale okazja, super, szkoda że w moim mieście nie mogę kupić mulinę z DMC tylko zamawiam przez internet,
    Miałaś ogromne szczęście, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń