niedziela, 4 lutego 2018

Nogi, nogi, nogi:)


Kto zgadnie czyje?

Dziś pokazuję Wam mój nowy projekt. Tyle przybyło od początku pracy, czyli od 27.01.
Obrazek bardzo nietypowy, bo wysoki i wąski. Przy przeprowadzce znalazłam ramkę, która jest właśnie taka- wysoka i wąska. Długo zastanawiałam się, co by w niej umieścić. Myślałam nad trzema małymi obrazkami, ale ostatecznie, gdy natknęłam się na ten wzór od Dimensions, wiedziałam, że ramka już długo nie postoi za szafą:)

Wybór padł na żyrafy:) na razie mam tyle, ale sądząc po przyjemności, z jaką robi się ten haft, już niebawem pokażę efekt końcowy.

Tyle już mam:




A tak będzie prezentować się po ukończeniu:



Z danych technicznych:

Aida Zweigart 18ct
Mulina DMC

7 komentarzy:

  1. Śliczny obrazek powstaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne będą te żyrafy :-) czekam na kolejną odsłonę :-)
    też mam 3 ramki, które są wąskie i wysokie i chyba zrobię w nich jakąś kwiatową serię, ale jeszcze szukam odpowiednich wzorów :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ja początkowo myślałam że to może jakaś sarenka będzie, a tu nie. Żyrafa i to dwie żyrafki. No nieźle się te nóżki już prezentują...

    OdpowiedzUsuń
  4. Po nogach to można powiedzieć że to będą bardzo fajne żyrafki:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodkie żyrafki. Jestem bardzo ciekawa kolejnych xxx.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ja początkowo myślałam że to może jakaś sarenka będzie, a tu nie. Żyrafa i to dwie żyrafki. No nieźle się te nóżki już prezentują...


    สมัคร D2BET
    เกมส์ สล็อต

    OdpowiedzUsuń