sobota, 18 sierpnia 2018

HAED Julie Fain The Dreamer cz. 2



Cześć,

Ponad miesiąc temu pokazywałam wam nowy projekt, który wtedy zaczynałam. HAED, czyli kolos, na który dałam sobie około roku, zaczyna powoli się ukazywać. NA chwilę obecną mam wyhaftowane prawie 9000 xxx, co stanowi jakieś 7% całości. Czyli powinnam zmieścić się w założonym czasie. 


Widać już kawałek wysepki, na której siedzi wróżka, a spoglądając na wzór, zbliżam się powoli do wyhaftowania jej nóg.

Jeżeli przyjdzie Wam do głowy pytanie, skąd biorą się moje obliczenia:) to pracuję głównie z aplikacją Crossty, która  robi to wszystko za mnie:). Jest to jedna z rzeczy. którą w niej uwielbiam.

Tymczasem tyle, mam nadzieję, że następnym razem pokażę Wam już fragment wróżki:)

na koniec trochę zbliżeń






Porównanie z tym co pokazywałam ostatnio. Jest różnica, prawda?





I ostateczny wygląd haftu dla niezorientowanych



2 komentarze:

  1. Ładny postęp, zapowiada się już pięknie, kolorystyka podoba mi się bardzo. Czekam na dalsze odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To trzymam kciuki za dalsze krzyżyki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń