poniedziałek, 31 lipca 2017

Bożonarodzeniowa skarpeta:)



Chociaż termometr pokazywał dziś u mnie zawrotne 34 stopnie i to na plusie, ja wytrwale pracuję nad moim kolejnym haftem.

Przedstawiam Wam moją skarpetę na prezenty. Powoli wyłania się jej właściwy kształt, chociaż ciągle zastanawiam się jak ją uszyć po zakończeniu haftowania. Zobaczymy, na razie muszę skupić się na hafcie, a później jakoś to będzie.

Mam nadzieję, że te zimowe klimaty dadzą Wam trochę wytchnienia:)

Garść zbliżeń na szczegóły:






Tym razem zdecydowałam, że backstitche będą robione od razu. może uniknę w ten sposób rzucenia pracy w kąt po zakończeniu xxx. A poza tym, i tu pewnie Ameryki nie odkryję, strasznie podoba mi się ta wyrazistość, jakiej obrazek nabiera po postawieniu paru kresek.


Ze szczegółów technicznych:

Wzór Dimensions
Aida 18ct, biała


Na dzisiaj to tyle

Pozdrawiam 

Ewa


1 komentarz: