piątek, 29 grudnia 2017

Ikona Jezusa




Cześć,

Na początku listopada rozpoczęłam pracę nad ikoną Jezusa. Do kompletu jest jeszcze wzór Maryi, którą też mam w planach wyhaftować. 

Długo korciły mnie ikony, jednak nie mogłam znaleźć tego jedynego wzoru. Jak tylko to się wydarzyło, pobiegłam uzupełnić zapasy muliny i przystąpiłam do pracy. Jednak gorący okres Bożonarodzeniowy nie pozwolił mi na kontynuację tego projektu. Dziś pokazuję Wam więc tylko postępy- na razie mam 1/4, ale teraz, gdy już uporałam się ze skarpetami, mam zamiar mocno przyspieszyć z haftem. 

Docelowo, cała ikona ma być wykończona backstitchami, ale te wyjątkowo zostawiam sobie na koniec. Mam nadzieję, że z tego powodu praca nie wyląduje w szufladzie.

Dane techniczne:

Wzór- nazwa firmy nieznana- na moje oko coś włoskiego:)
Aida Zweigart 18ct biała
Muliny DMC








A tak obraz ma się prezentować po ukończeniu





3 komentarze:

  1. Będzie piękna. Też bym wyhaftowała, ale wzoru nigdzie nie znalazłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego w Nowym Roku Ci życzę:-)
    Gclub

    OdpowiedzUsuń