niedziela, 29 kwietnia 2018

Żyrafy- koniec


 A tak prezentują się, pokazywane już kilkukrotnie żyrafy:)

Mam nadzieję, że Wam się podobają. Mnie bardzo. Tym razem postanowiłam oprawić je w  granatowe passepartout. Większość prac oprawiam w białe, ale tym razem stwierdziłam, że przyda im się trochę koloru. Nie wiem jeszcze gdzie zawisną. Na razie przenoszę z miejsca na miejsce i przymierzam:)

Wzór wybrałam nietypowo, bo pod ramkę, którą już miałam w zapasach. Znalazłam ją przy przeprowadzce i stwierdziłam, że nie może się zmarnować. Kiedyś były w niej trzy pocztówki ułożone obok siebie. To taka bardzo charakterystyczna potrójna ramka z IKEI.
Myślę, że żyrafy prezentują się w niej całkiem ciekawie.

Jak zwykle kilka zbliżeń na szczegóły i efekt końcowy.

Spokojnej niedzieli!











2 komentarze: