niedziela, 8 kwietnia 2018

Pamiątka I Komunii Świętej- Anioł Stróż



Cześć, 

Żeby nie było, że się lenię:)

Dziś pamiątka Komunii. Trochę nietypowa, bo Anioł Stróż. W tym roku specjalnie zrezygnowałam z typowych pamiątek komunijnych. Powodów jest kilka, ale najważniejsze jest to, że obdarowana nie posiada w swoim pokoju obrazka Anioła Stróża, a ja po ubiegłorocznym maratonie pamiątek komunijnych nie zniosłabym kolejnego kielicha:) link  tutaj 

długo zastanawiałam się, czy pokazywać tę pracę na takim etapie. Brakuje bowiem całej masy backstitchy, które tym razem zostawiłam sobie na koniec. Przede wszystkim brakuje zaś całego Anioła:). Stwierdziłam jednak, że nawet bez nich nie ma tragedii.

Wzór odnalazłam w czeluściach internetu, a wykonywany jest na Aidzie Zweigart mulinami DMC

pozdrawiam 



 






2 komentarze: