niedziela, 9 września 2018

Seria All Our Yesterdays od DMC

Cześć,

Dziś prezentuję Wam mój nowy projekt, a właściwie serię projektów. To wzory Faye Whittaker, autorki kolekcji obrazków, nawiązujących do początku XX wieku, przedstawiających głównie dzieci w kolorowych, często niebieskich i czerwonych strojach. Ma to podobno nawiązywać do barw Wielkiej Brytanii. 

Długo chorowałam na te wzory, ale nie miałam pomysłu, gdzie je po wykonaniu powiesić. Ostatnio jednak stwierdziłam, że opróżnię jedną ścianę w salonie i powieszę tam całą serię. Zobaczymy, czy wystarczy mi wytrwałości:)

Mam zakupionych kilka zestawów z tej serii i duże nadzieje, że uda mi się je wszystkie wykonać. Na razie mam tyle:







Ten zestaw to tak naprawdę dwa wzory, na początek małe. Jak tylko zaczęłam haftować pierwszy z nich, od razu wiedziałam, po który zestaw sięgnę w następnej kolejności. Ale o tym następnym razem:)

Z danych technicznych-

mulina DMC dołączona do zestawu
Belfast 32 ct- w oryginale jest Aida 16ct, ale postanowiłam, że ze względu na ilość prześwitów, lepszy będzie kremowy Belfast. 





A tak będzie wyglądać po skończeniu

pozdrawiam


Na dziś tyle, 

pozdrawiam

1 komentarz: