niedziela, 1 lipca 2018

Ikona Matki Boskiej cz. 2



Cześć,

w przerwie meczu wpadam z kolejnym postem, prezentującym postępy w moich pracach. Tym razem ikona, którą pokazywałam już wcześniej tutaj. jest to praca o tyle wyjątkowa, że wzór mam wydrukowany, a nie w Ipadzie. Bardzo się już odzwyczaiłam od takiego haftowania i niestety często notuję pomyłki. Ale na szczęście równolegle powstają jeszcze cztery prace z wzoru elektronicznego, więc mam odskocznię. 

Mundial to chyba dobry czas na haftowanie, bo można bez większych wyrzutów sumienia zasiąść do pracy przed telewizorem. Aż się boję, że jak się skończy, to nie będę miała co pokazywać.

Tymczasem uciekam, bo zaraz kolejny mecz i szansa na postawienie paru xxx:)

poniżej kilka zbliżeń. Mam nadzieję, że następnym razem pokażę Wam ukończony obraz.

pozdrawiam







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz